JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN BOLEH BERHUBUNG DENGAN KAMI

En.Haris 010-2509765 En.Latif 013-4607740 En.Fahmy 012-9408464

Saturday, November 6, 2010

PROGRAM SCORE A BERSAMA DEWAN BAHASA DAN PUSTAKA

Berita terbaru yang menunjukkan sebuah kerjasama antara Kenshido International dengan Dewan Bahasa dan Pustaka memaparkan iklan-iklan mereka ditempat awam.

Ini adalah sebagai bukti bahwa Program Score A diterima dan disokong penuh oleh badan-badan kerajaan dan jabatan yang berkait rapat dalam pembangunan e-pendidikan selaras dengan kemajuan dunia teknologi semasa.



Melalui ini, disahkan khabar angin Program Score A telah melahirkan banyak jutawan MELAYU! Tuan/Puan sekalian, mari kita sama-sama sahut panggilan ini. Kita dah jumpa lombong emas!

Untuk menghadiri ke Preview Program Score A/BOOM! boleh call/sms nombor kami(skrol ke bawah) untuk mendapatkan maklumat tentang lokasi dan waktu Preview dijalankan!

Bersama-sama kita memajukan ekonomi orang-orang melayu! Insyaallah...

"Berfikir adalah satu soalan, Keputusan adalah satu jawapan, Bertindak adalah satu KEJAYAAN"

3 comments:

  1. SCORE A HEBAT!! THNX BRO KENALKAN PRODUK NI HARI TU, NNT AKU CNTACT LAW ADA PROSPEK

    nasek baek tak terkene ngan leader2 focus a tu, pergh, nyancam gler ayat dorang pasal score a, aku check sendiri dah, betul dowh ckp ko dorang bnyk giler menipu...wa salute lu bro sebab brani..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha...ok2 takde masalah, pape nnt contact aku, dah buat chop nak letak dlm flyers dah? jgn lupa letak blog ni, nnt tolong tanye mmbr2 ko selesa ke tak bace blog ni, aku nak wat perubhan la, trase cm tak efektif enough je lagi.

    pasal focus a tu, dah2 kite senyap skit, dorang tgah marah kat kita tuh, dok bongkar rahsia dorang bnyk sgt...huhuhu

    ReplyDelete